Monday, July 1, 2013

Buku Undang-undang

Bagi pelajar IPT/IPTS khususnya bagi jurusan syariah dan undang-undang. Saya ada menjual buku yang saya gunakan sewaktu belajar dahulu. Alhamdulillah 80% in good condition cuma ada bertanda dengan pensil, pen dan highlight. Jika ada yang berminat untuk memiliki boleh hubungi saya di ummusakinah99@gmail.com

Antara list buku yang saya ada:

1. Prinsip Perlembagaan Pemerintahan di Malaysia (tiada dalam gambar)
Penulis: Tun Mohd. Salleh Abas 
Harga: RM 7 (Istimewa 70%)
*mempunyai tanda dan highlight disebahagian tempat. 

2.  Pengantar Undang-undang Islam di Malaysia (tiada dalam gambar)
Penulis: Mahmood Zuhdi Abd. Majid
Harga: RM 7 (Istimewa 70%)
*mempunyai tanda dan highlight disebahagian tempat.

3.  Falsafah Perundangan Islam
Penulis: Sobhi Rajab Mahmassani
Harga: RM 11

*ada beberapa buah buku lagi. Insya Allah saya akan update. 

No comments:

Post a Comment

Mungkin anda berminat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...